Translate

Homemade Burger

Salam Alaik...

Ingat tak kes kitorang beratur panjang kat Man Burger tu tapi tak dapat-dapat sebab dah habis...Entri sebelum ni Man Burger Kukus Lava vs Fiske Steakhouse..So, daripada kena beratur panjang, jom kita buat sendiri...=p

Adik-adik lelaki punya kerja la ni...


Stok diorang yang suka kelaparan tengah-tengah malam tambah-tambah kalau tak ada orang kat rumah nak masakkan untuk diorang...ish2, makan nasi kurang sayang masak banyak-banyak tak habis...=(


Seorang dua burger, badan tak besar-besar pula...


 Ni haa burger adik saya yang dia buat sendiri, simple tapi boleh buat dia kenyang kalau kelaparan...=p

Burger ayam+daging specual, xde sayur (lupa nak beli)






Sekian...(baru lepas makan pizza 3 slice, hehe)

Nes Zinatulhayah,
28 Januari 2013
Comments
1 Comments

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

Copyright © 2012 ♥ Not Everyone Shares ♥.